Ett dedikerat inlägg!

Så, eftersom en underbar liten flicka vid namn Evelina klagar lite på att jag inte uppdaterar bloggen så ofta så får jag väl ta mig i kragen!

Dagen började med att gå upp vid 6-tiden, kolla lite Big Brother, hoppa in i duschen och sedan lätta till jobbet.

Idag har varit en lugn dag på jobbet då det är sportlov och många av våra kunder får mindre att göra med tanke på att många är bortresta. Kan även säga det att det är underbart att slippa alla dessa köer, ska jag vara ärlig så finns det bara ett slag i denna jäkla stad som påverkar trafiken så mycket, kontorsnissar kallas dom.

Well, hoppas nästkommande två arbetsdagar blir som denna!

I helgen så har jag planer ska jag säga er! Det kommer börja med att världens underbaraste flicka ska komma hit och vi ska förmodligen hyra film om vi inte tar någon film jag redan har, vad vet jag?

Kan fortfarande inte släppa hur underbar denna person är, finns ingenting mer jag vill kunna få mer än henne. Men men man kan inte påskynda folks känslor för någon annan, man kan alltid ha ett hopp inom sig.

Nu ska jag ta och lägga mig ner i min säng snart och se på Big Brother. I kvällens avsnitt kommer vi se när Jessica får lämna huset efter att inte sovit på två dagar. Det var husets personal som reaggerade på att hon inte mådde psykiskt stabilt, så de tog ut henne vilket är lite tråkigt. Hon verkade som en skön person.

Men men! Mer återstår att se i kvällens avsnitt!

Peace and love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0