Jag förstår inte..

Alltså helt seriöst, jag förstår inte hur man kan sova 13 timmar. Well, jag lyckades.

Gårdagen var helt underbar, vaknar upp brevid världens underbaraste och börjar dagen med att ta det lugnt, sätta på tvätt och sedan få besked att jag ska iväg och bowla. Så fram med en bira och därmed började det klockan 12 på förmiddagen. Efter att ha förberett sig så var det bara att dra vidare till bowlingen som började klockan två och därefter skulle vi spela i tre timmar! Snacka om slut!

Men på all denna kastandes av klot så var det ju även massa gottigottdricka, kan bara minnas att jag drack 10-tal Mariestads och sedan drack jag väl nånstans runt en 5-6 cider också, karate here we come!

Efter detta slutar färden genom att åka hem, min inneboende Robin hämtade mig vid bowlingen. Så det var gårdagen det, men om man säger såhär. Jag hade åtminstonde kul!

Jaja, då var det dagen som avslutar denna vecka, dagen Söndag! Blivit en lugn dag då jag inte har varit så himla rolig i magen och såleda. Blev en sväng till willy's och bara sitta hemma (mestadels på dass, för de som gillar information).
Sedan fram mot eftermiddagen eller kanske ska säga kvällen som är nu så var det Big Brother. ÄNTLIGEN ska jag säga så slipper vi denna gaphalsen Cilla. Man får ju verkligen ryck om hennes tjat om sin "Hunk" och allt annat som bara flodar ut ur mun på henne.

Och på tal om "Hunk", vad tror ni om den nya deltagaren Patrik som ingen tror på att han varit i Thailand i drygt två veckor när han kom in i huset? Well, tycker synd om stackaren med tanke på att han borde likagärna fått gått in från början, men visst! Viss spänning kommer ju med tiden när det blir som det blir i huset, dvs att det kommer in en person när dom andra redan varit inne i två veckor.

Nåväl, plikten kallar och ska lägga mig i sängen. Är verkligen sjukt trött och imorgon blir det jobb. Och ni vet ju själva hur bra jag är på att uppdatera sååå..

Vi hörs förmodligen imorgon annatfall så blir det någon dag i veckan! TJALOM! Sov gott pojks och flicks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0