Mjaa!

Ja som ni ser så är jag väl inte världens bästa updater, men jag försöööker ok?

Menmen, idag har jag bara jobbat och kom hem för inte länge sen. Så min kväll lyder att ta det lugnt, orkar nog inte så mycket mer direkt. Sen så är det ju Big Brother idag igen, som alla andra dagar eftersom man har deras Live funktion på datorn.

Fick ett litet ryck för mig igår så jag tog en gammal datorskärm och satte fast den i en självstående vägg som står som avskiljare framför sängen, sen kopplade jag den till min dator och nu kan man ligga där och se på Big Brother eller helt enkelt en film?

Jaja, vet inte vad jag mer ska säga än att jag saknar en person väldigt mycket som jag har ganska starka känslor för. Vill bara kunna va med denna person dygnet runt. Men förhoppningsvis ska vi ses i helgen om hon inte får besök. Nja nu ska jag ta och kolla lite tv ett tag, peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0