Skepp o'hoy!

Blir väl ett kortarer inlägg nu på morgonkvisten då jag snart ska fara iväg och jobba!

Klockan ringer, skönt att gå upp och bara sätta sig ner i badkaret med en duschslang över kroppen, snacka om att man vaknar till!

Idag ska jag väl inte göra så mycket mer än att fara till jobbet, sen hem och ta det lugnt förmodligen om det inte blir några andra planer, har dock inte planerat någonting för dagen än.

Gjorde förövrigt om i mitt vardagsrum igår, vände på skrivbordet och tog två lägre högtalarstativ och monterade en hyllsektion på dessa, sedan ställde jag skärmen och mina två studiomonitorer på den, under den kom då mixerbordet. Meningen är väl att jag ska ha spelarna under också men känner inte att jag har det djupet på skrivbordet tyvärr. Men bra blev det iallafall!

Har sovit ganska skönt inatt dock så har jag fortfarande bestående magont men får leva med det! Kan liksom inte hoppa jobbet bara över en sån sak, bara det inte börjar krampa igen. Ska ringa sjukvårdsupplysningen om det idag så vi får väl se vad de råder. Förmodligen vill dom väl att man åker in till närmaste akutmottagning och kollar upp det.

Om jag nu åker dig hoppas jag dom inte säger att jag inte kan jobba iallafall! Då kommer det värsta hända! Jag kommer gå rastlös som ett djur och bara riva i gardinerna! Eller, kanske inte riktigt så men jag skulle bli jätterastlös, men men! Man ska inte ta ut sorgerna i förskott, se allt posetivt! Jag tycker att det inte är så farligt med lite magont, finns ju dom som döööööör, bokstavligt när man har lite huvudverk och hela världen går under.

Well, har inte så mycket tid kvar här nu, kanske blir en update senare i eftermiddag när jag kommit hem.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0